Blue Marlin i åttatakt (tydligen)

Ok, jag m å s t e verkligen sluta gå ut den helgne vi jobbar söndagar!
Tur att man fick sova en extra timme inatt pga vintertiden, annars hade jag nog inte klarat av att jobba idag haha.
Det var ju förfest hos Rasmus och Kalle och jag och Josse beslöt oss att cykla dit.
Hade med lite lite vin för att inte blir för full.......
På vägen hittade Josse heliumballonger, så förfesten blev kul!
Sen Blue Marlin, Martwa kom inte in, Cactus, Martwa kom inte in, å Blue Marlin igen.

Där mötte vi upp Maria och Torbjörn.

Självklart var slemproppen där,hånglades med en ful tjej mitt framför ögonen på mig.

Dansade med en flummig typ från Oslo som påpekade att jag borde dansa i tretakt istället för åttatakt. Jag försökte snällt förklara att jag inte riktigt tänker så när jag dansar och att det absolut inte va nån idé att försöka lära mig när jag e full.

Sov 3,5 timmar å bad till nån högre makt imorse att dan skulle gå snabbt vilket den som tur var gjorde!=)
Besätllde ett fotbad på jobebt idag som kom efter två timmar! Gissa vad jag ska göra nu?; )

Söder ska bli rökklubb på torsdag, så jävla trist. Man måste betala medlemsskap hos Rökens vänner på 300 spänn. Då får man en nyckel så man kan vara där när man vill. Men ändå, det blir nog inget mer Söder för oss så det blir att hitta ett nytt söndagshängställe =(

Har fått min externa hårddisk också,om jag glömt att nämna det!

Bästa kommentaren nånsin!
(Jag kommer hem från jobbet till en mörk lägenhet) kl 16.20.
Maria:"Kom du hem från krogen nu??"
Hahaha. Love u M.

Kommentarer
Postat av: josse

hahahahah du ska nog kolla över kommentaren från maria..... nåt som itne stämmer va:P

2007-10-28 @ 23:01:47
URL: http://poopie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0