I`m in love!! <3

Kænde mig lite bættre idag och kom ivæg till Oslo!
På vægen till bussen svængde jag førbi Jacob och køpte hans gamla Ipod, helt underbart att ha musik i øronen igen och dessutom e det alltid kul att høra vad andra lyssnar på før musik =) Hittar alltid nåt bra, som Elliot Smith! Såg på Entourage før førsta gången, låg ett par avsnitt inne på den med..

"Nu børjar vi nærma oss Norges svar på Las Vegas", var det busschaffisen væckte mig me. De andra (baaara gamla skvallertanter) applåderade o skrattade....humor på høg nivå.

Møtte upp Lisa på Rådhustrappen och gissa om jag blev chockad nær hon satt dær med en hund! Haha, min hundgalna helt underbara væn har fått før sig att køpa en treårig bordercollie., Helt underbar søt var den!
Tog en  fika på cafèet dær Sofie jobbar och sedan drog vi hem till Lisa o kækade thaimat...Mmm..
Hon bor med Lina och två andra i en asfin lya mitt i Majorstuen.

Så før att komma till saken...JAG ÆR HELT KÆR I OSLO!!!

Blir det så att vi skjuter upp resan till næsta høst så funderar jag på att spendera våren och sommaren i Oslo och bo hos Lisa. Hon sticker ju i januari och førhoppningsvis kommer hon hem i mars nån gång.. helt perfekt!

JAG ÆR REDO FØR ELECTRO PÅ RYSKA, eller va sæger du Lisa ;)

Hos pappa blev det tacos, Idol, en deckarserie och glass å nu e det dags før sængen =)

Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: josse

i miss you! kommer du hem imorn? :)

2007-10-20 @ 14:27:58
URL: http://poopie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0