Jag blir inte förvånad. Eller jo lite den här gången.

Gick in på en blogg jag inte läst på ett tag för att hitta ett lustigt inlägg.

Utdrag ur det:

"Jag har tröttnat på alla gästspel, alla små menlösa namn som passerat revy i min telefon det senaste året. Sofie, Johanna, Josefine, Lisa, Charlotte, Lotta, Helena och gudarna vet vilka fler som inte lämnat mer avtryck än en kopp kaffe eller en middag, ett par kvällar på nån klubb eller nån mangelfylla. Jag har räknat efter och gästspelen i mitt liv på senare tid slår med lätthet antalet på Petters nya platta, det är ledsamt. Och ingen funkade. Men jag misströstar inte. Oförtrutet strävar jag vidare mot nya fadäser och misslyckanden och alla fläker jag gladeligen ut på bloggen och Facebook.

Only for you och Mikael Persbrandt."

Kära Johan, du är 25 år gammal, varför inte bete sig som det?

och

jag stavar mitt namn utan E.


PS. Om jag nu inte har fel, det behöver ju faktiskt inte vara mig han menade, finns många fler Sofi än jag i Götet, men jag står fortfarande fast vid meningen några rader upp.

Nattinatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0