Om det e sant att bakfyllan blir värre med åren måste jag snart bli nykterist.

Josse&Emelies födelsedagsfest igår, riktigt kul!
Jag blir så lätt full nu för tiden, måste vara att jag jobbar mkt eller något. Det brukar ju vara tvärt om annars =P
Funderar på om jag ska dra till Oslo nu till helgen eller helgen efter.
Pappa ringde häromdan o undrade om jag ville gå å se Winnerbäck i Oslo den 8e, underbara pappa!

Två killar skulle följa mig genom stan inatt, det slutade med bråk... Jag undrade varför de tyckte det var så viktigt att tjejer inte skulle gå hem själva å dom svarade " ja dom kan ju stöta ihop med några dumma invandrare". Jag blev arg och undrade varför alla i denna stan var sånna jävla rasister å det slutade med att de tyckte jag var dum i huvudet å att ja skrek att jag kunde fan gå hem själv. Haha.

Fick ett sött sms från Oslopojken jag träffade via Lisa sist jag var där, han e söt....

Gick från Blue Marlin typ en halvtimme innan Maria, men hon lyckades ändå komma först hem. Hur fan gick de ihop?!

Mötte nyss upp Josse på Kiwi, bakfyllan idga är hemsk. Det är tydligen förfest hos Rasmus och Kalle ikväll, men jag ska ju jobba imon så jag tror jag stannar hemma. 

 

 


Kommentarer
Postat av: www.annawintour.blogg.se

Vill du jobba för en familj som har fått fyrlingar? Akut arbetskraft sökes omgående. Flera personer sökes för detta jobb. För mer information gå in på min blogg och läs vidare. Jag kommer att hänvisa dig vidare till personen du ska ta kontakt med.

2007-okt-27 @ 16:26
URL: annawintour.blogg.se

2007-10-27 @ 17:16:49
URL: http://annawintour.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0