Skön ledig dag=)

Kl e snart tre o jag har precis käkat frukost... Lovely! Havregrynsgröt är underskattat!!

Alla andra i gruppsex jobbar idag men jag bestämde mig för att inte jobba extra. Behövde städa, tvätta, laga massa mat och bara ta det lugnt.

Hela team 5 är i Sverige i helgen och alltså har jag lyan för mig själv.
Konstigt, men lite skönt!
Får se hur det blir med hänget på Söder imon (söndagar runt 8-9, svenskar, vin, te och skitsnack, astrevligt, try it ;) ) nu när vi knappt e några kvar.......

Vi håller på å planera Londonresan, hela gänget här ska dra dit över nyår.. Jättenice ;)


Hade en riktig tjejkväll här igår me Josse och Malin, färgade mitt hår (rödbrunt) och Josse showade som MaryKayvärdinna. Plus massa goda kladdkakemuffins.
(Eftersom jag lyckades bränna mina för några dar sen så överlät jag det till Josse...)


Öppnade sparkonto i tisdags och satte in mina första tusenlappar där.
Känner mikg så motiverad, visst själva jobbet är kanske inte det roligaste men jag vet vad jag sparar till och jag mår verkligen bra här uppe. Sen vette fan om jag kommer hinna spara ihop allt till mars så eventuellt får jag stanna lite längre. Men jag har inget at stressa för, vi funderar på att ta resan nästa höst istället för nästa vår så det löser sig!!

Två låtar att checka in:
http://www.youtube.com/watch?v=orACIBjHuI4  (Kate Nash, Foundations)
http://www.youtube.com/watch?v=-y8c9fKhCjU (The verve VS Jay Z)

Ps. Blir inget Gbg förren den 16e november!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0