Att pierca bort ilska funkar jävligt bra och gör tydligen det hela mindre smärtsamt

Inatt drömde jag att alla mina tänder bara lossade. Brrr.

Vaknade till vid 4 inatt och höll på att bli ihjälskrämd när jag skulle smyga upp o hämta nåt i köket eftersom Maria visst låg där o kollade tv. "Vi har råttor i huset. Dom krafsar". Jag som senaste dagarna hoppats på att det var min granne som fixat. Men efter hon sa det kunde jag inte höra nåt annat.Ikväll har jag roat mig med att tejpa över alla ventiler.

Var i Strömstad över dan idag på ärende och för att köpa öl och sprit till vänner.
Åka färja efter alkohol dan innan och för lite sömn+ riktigt mkt blåst =sjösjuk Sofi. Stapplade runt i Taxfree som en tok medans båten gungade helt galet mkt.
Använde min sista femma på en enarmad bandit i hopp om att vinna lite pengar till något, typ sprit. Gick väl inte så bra...
Gick ut på "soldäcket" för att lugna mig med en cigg, gav inte upp när dörren blåste upp men när ciggen blåste iväg gick jag in och la mig å försökte sova...
Norskan verkar iaf stå väldigt bra i kurs eller vad man nu säger, får man ut en 20 000 är det fan nästan 25 000 svenska =)
På hemresan var det jag o 200 gamlingar från Röda Korset som åkte. Satte mig i baren för att få läsa min nyinköpta bok i lugn och ro men hamnade mitt i RKgänget som pratade öronen av mig tills vi var framme. Haha. 

Josse hämtade upp mig efter jobbet och äntligen hittade vi till Tönsberg! Men killarna på jobbet kan ju bara hålla tyst om att det är bra skyltat dit!
Piercingen i vänstersidan av underläppen blev iaf äntligen av!!

Idag ska jag VERKLIGEN försöka lägga mig tidigt, sjukt trött....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0