Borde lite mer på min intuition + fördomen mot sliskiga norrmän = så sant.

Jag som tänkte skriva ett glatt inlägg efter en kul helg med mamma och syrran på besök..
Men icke, vilken skitdag idag. Småsprang till Josse imorse för å möta upp henne vid bilen (i 4 graders värme kl 5.30....).Och så är hennes nyinköpta bil paj.
Fick panikcykla till jobbet efter först ha sprungit hem för å hämta nycklar och väcka hela huset...
Kom sent till jobbet och sedan kommer mamma o syyran förbi och berättar att värden varit förbi för att titta på kylskpået(du förstår i det här huset är tvättmaskin,kyl o frys paj, de påstådda fixningen av lägenheten så som lagning av fönster i badrum och målning blir aldrig av.,....) berättar han att vi inte får bo kvar här för han tänker visst flytta in i lägenheten själv... Bullshit, eller så har frugan kastat ut honom.
Visst, man kan väl inte kalla det vräkning men det känns så.
Hela hans sätt påminner mer om en barnunges än en vuxen man.
Så nu måste vi alltså flytta mitt i vintern, vilket känns lite bökigt eftersom vi måste ha tag i en omöblerad lägenhet där man får ha med katten.
Fan.

Dessutom verkar det inte som att jag får ledig i december när pappa o jag o familjen ska utomlands, resan är redan bokat för länge sen...Kul..

Men!Som sagt,mamma o karin kom i torsdags med massa mat, cigg o en baccardi!
Hade det jättetrevligt, i lördags åkte vi till IKEA i Oslo där jag fick köpt massa bra saker och sedan tog vi en vända förbi blåsiga världens ände. Lagade god mat hela helgen och i lördags kväll tog vi en sväng på stan med tjejerna!
På vägen hem i lördagsnatten hittade jag och Josse en kille som satt o skrev sms bakom en bil på hennes gata. Han visade sig vara ett stort Kent- fan, så när Josse gick upp för å sova satt han och jag kvar en stund och sjöng Kent. Bra att jag blev påmind om dom, länge sen jag lyssnade på Kent. (Gör det dock nu..)


Imorn bär det av till Strömstad över dan, skööönt å slippa jobbet en dag=)

Saknar er alla där hemma, men det verkar inte som att jag kommer hem förren till jul..
Vill jobba ihop mina pengar fort fort och dom kommer ju inte av sig själv :P

Pussokram//S

Kommentarer
Postat av: your alcolholic friend tihi

gillar dig tjejen! en av dom bästa här, helt klart!!! ses imorn, då ska det faaaan bli piercing av om jag så ska sticka dig me potatis pinnen!!!! hahaha... pussekram

2007-09-03 @ 23:19:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0