fröken bakfull

Blir inte mkt bloggande nu för tiden, internet hemma funkar inte längre...

Älskar min nya madrass, äntligen slipper jag sova på den iskalla luftmadrassen. Tack Olle =)=)

Livet här i Sandefjord leker på precis som vanligt.
Gått på det nya skiftet nu. funkar bra.

Nu har hälften av oss svenskar fått sina kära truckkort, så nu får man se upp inne på höylagret. (Du vet att jag syftar på dig nu va...haha). Men inte jag alltså, bestämde mig för att inte ta det. men fan vad kul det verkar!

Jobbar ju numera varannan söndag (eller ja fast för det mesta kommer det nog bli lördag också...) men trots det blev det festande igår. Jag och JOsse anslöt oss till gänget som hade förfest hemma hos Rasmus o Kalle. För lite sömn, för mkt alkohol, som vanligt en strålande kombination för mig. Gick in till stan med Kalle och Martina, men plöstligt var jag ensam..ingen övrigt kommentar om det haha. Väntade på resten utanför Cactus eftersom dom  inte lyckades få tag i taxi (laaata jävlar) men tillslut gav jag upp, köpte en hamburgertoast på Mix o drog hem.
Mått pyton idag på jobbet.



Kommentarer
Postat av: josse

men duuuu! vi gick fakiskt! o blev ruskigt blöta o fina på köpet:P
haha o ja, jag vet att du inte menar mig, kör ju truck som en gud!

2007-09-30 @ 17:40:24
URL: http://poopie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0