Så var det måndag igen(vilket innebär att det snart e helg.vart tar tiden vägen???)

Blev en spontantripp till Götet i helgen, riktigt kul! Fick höra att Olle på jobbet skulle ta bilen dit för att hälsa på en kompis, å det gav ju mig möjligheten att haka på=)
Hann träffa mamma, syrran, Jesse, morfar, Zamir o Mikki, Mogge, Sebbe, Martina o Sara E!
Lugn kväll på fredan, kom fram rätt sent, jessi kom över t mamma å visad ekort på lägenheten hon o Daniel köpt i Bagaregården, den såg superfin ut!
På lördan gav jag mig ut (underbart väder!!) o träffade massa kompisar, sen middag hos mamma med syrran som även hängde me mig och Sebbe och Mogge ut till Gossip o sen Gretas!
Kul helg helt enkelt!

Blev alldeles sentimental när vi började närma oss Gbg, även om jag itne trott jag saknat stan....
Kändes konstigt med så mkt folk(särskilt på söndan, här i norge e ju allt dött då)
Skumt att inte ha en egen lya att dra hem till också! Åkte förbi och hämtade upp lite post, dpm har fått det jättemysigt!!

Idag var det då dags för jobb igen, var faktiskt ovanligt pigg även efter att jobbat 12 timmar. Ska försöka jobba mkt övertid denna vecka!!
Har tackat nej till truckkortet btw, kom på att jag inte e såpass peppad till det att det är värt pengarna. Trodde det skulle vara bättre betalt efter man tagit det..
Men men, det ska bli kul å se hur det gåtr för de andra!
Här i Sandefjord var det tydligen party i helgen, väntar med spänning på bilderna ;)

Jobbar tidigt denna vecka, och den här stan kör tydligen inte med gatlyktor(vad har man dom då till????!)
Så jag cyklade i mörker och blev bländad av bilar som inte såg mig, fy fanb. Imorn ol resten av veckan cyklar jag med Josse!

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0