Skumt väder och roliga artiklar!

Sandfjord är en konstig stad. Imorse halv sex när jag och Josse cyklade till jobbet var det en plusgrad ute och jag fick köra med dubbla sockar och raggsockar,3 lager tröjor och en yllekofta,jacka,halsduk och tjocka vantar.

Var jättetrött på jobbet,av någon konstig anledning känner jag mig piggare när jag bara sover 4-5 timmar än när jag sover sju, men det kanske bara är inbillning...

Lyckades välta ut massa bärbara datorer på betonggolvet på jobbet idag, hade glömt att sätta ner eketrallan och plötsligt välte dom...Pinsamt, men sånt som händer I guess.

Orkade inte jobba över idag och när jag kom ut från lagret möttes jag av ett hällregn. Underbart...

Angående simningen, jag fick nog med vatten för idag iaf(tack alla idiotbilar!!), så 1-0 till mig Josse ;)


Så här såg det ut när jag kom hem: 


Packade in en massagestav idag(nej,ingen sån, vi är ett anständigt lager!) som hette PMS. Haha!


Kalle fyller 20 på fredag,så jag antar det blir fest i helgen, tjoho!


--------------


På båten hem från Sverige hittade jag en artikel i Aftonbladet, här är delar av den:


"Är du beroende?Testa dig själv!


Att toleransnivån ökar

Du måste ha mer och mer för att få ditt behov tillfredsställt

Att konflikter uppstår

Både med andra människor och inre konflikter uppstår.T.ex att man struntar i förpliktelser.

Abstinens

Återfall

Du inser att ditt användande gått överstyr och försöker sluta- men misslyckas.

Sinnesförändringar

Upptagenhet


Så tar du dig ur beroendet:

-Be om hjälp

-Förebered dig på ett återfall

-Var envis

-Du är inte ensam"


Och vad handlar den om??


Den nya drogen såklart!

Hahahaha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0