Vår "nya" tvättmaskin

183223-51

Var tänkt att jag skulle jobba 06-18 idag med, men jag orkade verkligen inte utan jobbade "bara" 8 timmar...
Idag ska jag laga massa mat att ha i frysen till jobbet o så, tvätta, läsa o lägga mig tidigt!!

Igår skulle våran värd fixa våran tvättmaskin (hela historien har jag redan skrivit om). Jag hade sagt att både jag och Maria skulle jobba, men ändå fick jag ett sms igår vid 12 där det stod " du må låse opp". Ahahahaha.. Han har egna nycklar och han visste att vi inte skulle va hemma. Vilket jag messade tillbaka. Kom hem efter sex och sprang in i badrummet för att kolla in tvättmaskinen. Det som hänt var att själva skruvmojängen var borttagen och på golvet låg en sketen tång. "Jaja, dom gör väl det en annan dag". Tills det ringer på dörren och värden kommer in för att "visa mig hur tvättmaskinen fungerar". "Jaaaa, det är bara att använda tången här ser du och bara skruva så här och så funkar den". Jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta utan sa att nu skulle ja duscha så nu fick han gå.

So thats it folks! Check out våran tvättmaskin. Hoho.

Candi Staton- You´ve got the love, helt underbar låt, dock svår att hitta originalet på youtube (yepp de e där ja hänger eftersom internet e för slött för å kunna ladda ner).
Här e en av versionerna, en av de bättre.
 http://www.youtube.com/watch?v=x7dMGw3uzEU&mode=related&search=


Har börjat vänja mig vid piercingen nu! Men jag har upptäckt att det är lite svårt att skratta med den(och det är något man gör på vårt jobb..mkt!), eftersom jag får för mig att den kommer åka av när den skaver emot eller hur man ska säga. Så nu kör kör jag tungan-för-piercingen-skrattet. Josse påpekade "ja, hoppas bara du slutar skratta så snart". haha. ser inte klok ut.

Hittade en kollegas sida på nätet, visste inte att han tog bilder. Och fan va fina! Blir så sugen på å börja fota igen...

Jag känner mig lite småfebrig hela tiden, hoppas mer på att det e den gamla förkylningen som inte släppt så jag inte bli sjuk igen ...

Lägger ut lite bilder från Sandefjord, för er som inte har facebook. (Helt sjukt det är egentligen, allt o alla hänger där)

//S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0