I helgen var det festival och jag har


sprungit hand i hand med Martwa genom lera till introt av Tro och tvivel, hoppat så mkt till NERD att väskan gick sönder, stått i evighetsköer för att få köpa dyr cider som min kära syster mestadels fick stå för eftersom jag var pank, träffat folk jag inte sett på länge, rört vid Mange Schmidt, skickat idiotiska sms men det gjorde inte så mkt för fick ännu mer idiotiska svar tillbaks, gråtit, skrattat, frusit, svettats, dansat, sprungit från Neil Young konserten för att min bara-äta-frukost-och-dricka-och-bli-mer-full-idè visst inte var så smart, druckit ngn konstig frozendrink bland öldrickande gothare/alternativa på andralångg som enligt dom såg ut som räkbajs, gråtit ännu mer för att jag inte kom in på Kristoffer Åström. Precis som det ska vara på en stadsfestival.



Hittade en fin cover på Robyns With Every Heartbeat häromdan, lyssna och njut folkens:



Har massa att skriva, fler inlägg kommer säkert ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0