Killar utan respekt


No blogglust at all tonight, varning för tråkigt inlägg.

Sover hos Linn i byn ett par dar, hon är hemma i Sverige. Historia i korthet: När jag kom till henne i tisdags så hade en kille från hennes gamla kollektiv blivit utkastad därifrån och planen var att han skulle sova på soffan ett par dar. Första natten, när Linn fortfarande var kvar så vaknar jag av att han står vid sängen. Mumlar lite och somnar om och vaknar av att han tar på mitt lår. Han sover inte på soffan länge s a s. Jag mådde piss över det som hände och undrar vad som rör sig i vissa människors skallar.

Försov mig idag till jobbet,inte mkt, men jag HATAR när sånt händer. Som tur var öppnade jag inte med  chefen. Jag och Beate fick däremot beröm av henne, att vi jobbar bra ihop vilket vi verkligen gör!

Jag har lyckats få skavsår PÅ fötterna av mina älskade Kawasaki, världens skönaste skor men å andra sidan har jag jobbat i de varje dag i nästan 2 mnd så kanske inte så konstigt.

Jag har shoppat så mkt på jobbet att jag bör fundera ut en plan på hur jag ska smuggla hem dom till pappa utan att de ser, de blir galna på mitt klädbehov,och jag orkar inte höra deras tjat.

Imorgon har jag lovat bort mig till kräftskiva hemma hos pappa. Jag ska försöka att inte köra en repris på förra året som innebar att äta lite bröd och snapsa i vodkan som pappas kompis hade med, klä ut alla varav mig själv till indian och sedan däcka. Ehum. Mitt försvar ;Det är inte så lätt att vara på kräftskiva när man varken gillar kräftor eller vanlig snaps.

Yes,gott folk, underbart roligt inlägg om vad som händer i mitt liv.

Förhoppningsvis en roligare uppdatering nästa gång.

Ps. På gatan utanför ligger en strippklubb, jag försöker lasa sönder männen som går in där med min  onda blick, men det verkar inte fungera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0