Konsten att vara


Idag på båten hem från jobbet (med ömmande fötter, aldrig mer klackar på jobbet) läste jag klart Konsten att vara Ela av Johanna Nilsson. För andra gången. Jag började på den igår. Just nu är jag egentligen alldeles för trött för att recensera hit och dit och jag vet inte om jag skulle kunna det en annan dag heller så jag tar det nu. Det är en sån där bok jag bara kastas in i och som slungar sig in i mitt hjärta och min hjärna och mina tankar och mina drömmar och mitt liv - jag struntade i att jag skulle upp kl 6 imorse utan bara fortsatte läsa tills kl var 2 - och som man inte vill ska ta slut. Den är fin och den fick mig lugn i det kaoset jag är i nu med alla beslut och tankar och förvirringar och ont-i-hjärtat. Ja ungefär så.
Tack underbara syster som jag tror var den person som gav den till mig.




Kommentarer
Postat av: Janna

Hej Sofi!

TACK för din helt fantastiska kommentar! Jag blev helt varm i härtat när jag läste den. Verkligen.

Och tack för länken till din blogg!

Det ska bli jättekul att följa dig.

Hoppas du har en fin onsdag.

KRAM

Janna



ps, Konsten att vara Ela! LOVE!

:*

2008-08-20 @ 17:11:29
URL: http://tuesdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0