Sun is shining, the weather is nice.

Inatt har jag drömt sjuka drömmar igen,. Var på någon kryssning och med på båten var i princip alla vänner och bekanta jag känner till. Stundvis förvandlades några till katter, de var dessutom thailändskt nyår eller nåt i den stilen?!
Kl är alltså över ett, jag vaknade nyss, gick ut och rökte, tog kort på en fjäril som satt på en maskros.

Och nu tänker jag sova mer. Det känns som jag skulle kunna sova i hundra år.

Det kanske är därför jag har så ont i nacken? Är det farligt att sova för mycket?

Om 1,5 dygn ska jag vara på jobbet, åh.

Dessutom är det nån konstig norsk efter mig, han kommer från mittnorge så jag fattar inte vad han säger förutom att han vill börja träffa mig.Å att det är en paus mellan han och hans tjej. Jag råkade säga okej i något vagt ögonblick tills Linn visade ett kort hon tog på mig och han på Hard Rock. Sen ångrade jag mig. Haha. I morse fick jag ett sms om att han gjort slut med henne nu. Aoucht. Jag valde att inte svara.

Gonatt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0