Before you gave me your sweater I think I didn´t realized I was cold.

Sitter och kollar lite på resor. Det går inte så bra. Vilket kan bero på tre saker:

1 Jag är alldeles för trött för att kunna tänka klart

2 Min oförmåga att leta upp just sånt här, har för mig det var Josse som kollade upp de mesta när vi var runt om i världen, även om jag SEN hoppade in och researchade efter att ha fått ngt att gå på.

3 Det finns för lite info på nätet

Sista känns kanske tveksamt, haha.

Varför letar jag resor?
Jo: Förutom att personen jag hittat (eller som hittat mig,eller vi som hittat varann; ja ni fattar) inte bara ger underbara kramar,flera ggr om dan berättar hur fantastisk jag är, inspirerar mig, får mig att skratta, har världens finaste leende,älskar Dexter,kysser mig knäsvag och får mig att tänka positivt när jag trillar ner i mina neggosvackor, så delar han min avsky för vintermörkret. Så det så.


Kommentarer
Postat av: josse

hahahah "för lite info på internet".... hahaha... fast jag måste si mig enig lite grann då jag inte hittar en sida där det står klart o tydligt "här har du ditt visa josefin!" puss

2008-12-05 @ 15:29:56
URL: http://poopie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0