Alla hjärtans dag?


Jag är, som mina vänner vet, inte överlycklig i allt romantiktrams som blommor,tända ljus osv osv. Men det är klart, har man någon så är alla hjärtans dag en gullig dag att vara tillsammans på. Men jag tycker väl liksom att alla dagar är lika fina att vara med den man tycker om, lite trött på hela köphysterin.

På jobbet fick jag ett gulligt litet paket av Josse, Lam gjorde pappfåglar till oss och chefen bjöd på gelehjärtan. Vilket e helt fine, så länge det är från kompisar liksom, annars spyr jag på sånt. Hahahaha.

Efter jobbet drog jag, Josse, Chris och Oskar och Nisse (Jossans hund som numera bor hos tjejerna)till Skaterampen nere vid hamnen, killarna grillade och jag och Josse skrattade åt deras försök att skata.
Hade inte kunnat fira hjärtdagen bättre än så =)


         


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0