()


()
()()
()()()
()()()()
()()()()()
()()()()()()

Ibland undrar jag
varför jag har så svårt att tillåta mig själv vara lycklig

()()()()()()
()()()()()
()()()()
()()()
()()
()()
()

Kommer jag nånsin tillåta mig till det?

Just nu har jag en känsla inom mig om att jag träffat någon som gör mig glad, som behandlar mig som jag nog borde förtjäna.

*********

Snälla,låt mig inte vara dum nog att slarva bort det.


>>>>>>>>>> Oh yes, jag ska hem till Mr M och käka middag. Vi ska leka kompisar, Hans radar har känt av att jag inte längre....något.. Och jag borde skita i det, men inbillar mig att det inte är så farligt. Det är det nog iofs inte,men jag borde inte ens låta en människa som behandlat mig som han gjort förtjäan min vänskap<<<<<<<<<<


Återkommer ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0