Magkatarrens comeback


Oj,ett tag sen jag skrev här.

Magkatarren har återvänt! Mmmm,underbart?! Det värsta är att jag blir stressad av bara tanken på den, på att jag förlorar pengar på att inte kunna gå till jobbet. Känner att rökningen inte gör det bättre, men det e ett av dom få gånger jag känner att kan slappna av lite, när jag tar en cigg. Hur bra låter det? Haha.

Jag vet att det inte är bra att hålla på som jag gör, att gå på högvarv hela tiden, jag har liksom alltid funkat så och vet inte hur jag ska göra annorlunda. Det e väl helt okej å hålla på så när man är ung (den kategorin jag fortfarande placerar mig i) men jag kan inte hålla på så i all evighet. Jag kan faktiskt inte hålla på så alls längre, kroppen säger ju ifrån.

Det verkar som att det mesta inför resan strax har löst sig! Vi gick ju och väntade på visumansökningarna från Kilroy som aldrig kom, och när vi hörde av oss efter 10 dar utan att ngt hänt så verkar det ha blivit ett missförstånd- Tydigen hade dom inte förstått att vi hade okejjat allt, vilket vi trodde vi gjort klart för dom. Så igår faxades papprena till försäkringsbolaget här i Sandefjord och idag har jag suttit i en hög av papper och pratat med Kilroy och Gjensidige om vartannat. Efter mkt bök så verkar allt vara klart!

Var i Götet ons-söndag förra veckan. Sov hos syrran vilket innebar att jag fick träffa Tuva mkt också,kul!
Klippte, färgade och slingade håret, fick köpt reseböcker, backpackerrygga, sovsäck och underställ, käkade ute med mamma, var på Kellys två dar i rad där jag träffade en fin person, och hann även med en inflyttningsfest!
Hade riktigt kul, och nu i veckan har jag gått runt med fjärilar i magen och tänkt på en viss person.........

Ps. Träffade även på en gammal dejt(?) på Kellys, fick höra att jag är en extrem(har jag för mig...) person som skiftar som dag och natt. Var rätt full när dessa saker sades, i och med att han nog läser bloggen ibland kommer jag säkert få höra om det var fel, men ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0