Nu bryter jag en av mina principer.


Jag har aldrig varit med i nån bloggtävling innan,vet hur dålig tur jag har i sånt där.
Men inne på Elins blogg hittade jag en länk till en skotävling. Blev helt kär i dessa:

image227

Jag har iofs köpt ett par nya stövlar precis, men de är inte bruna och inte i mocka ;)


Tävlingen hittar du här.

Btw. Gårdagen var trevlig, god mat och en riktigt sjukt hemsk film, Requim for a dream.
Handlade om en mamma och hennes son, sonen är drogberoende och mamman ensam och drömmandes om ett bättre liv. Sonen får en idé med sin kompis och flickvän som ska ge dom snabba bra pengar, mamman börjar mixtra med bantningspiller och sen går allt bara nedför. Klarade knappt av att titta på vissa scener. Helt klart en film som berörde, nästan för mkt på något sätt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0