Om nio, femton och nitton....


Om nio dagar flyttar jag ut ut kollektivet (hamnar nog där igen efter resan) och ställer alla saker hos tjejerna.
Sex dar efter det lämnar jag Sandefjord för ett par dagar i Västerås hos Martina, Gbg eller Sthlm.

Och den 17/3 kl 13.15 lyfter planet mot Moskva.

Ah, ni anar inte hur mkt jag har längtat.

Och så här ser resan ut:

Transibiriska järnvägen (eller transmongolska om man vill vara petig):
Moskva-Irkutsk
Två dagar i ett familjeboende vid Bajkalsjön.
Irkutsk-Ulaanbataar
Fem dagar i Mongoliet
Ulaanbataar-Beijing.

Därefter:
Lite mer än två veckor i Kina och sedan avslutas allting med två veckors sol och bad i Thailand.

(Landar i Oslo den 30/4 om jag minns rätt!)

I can´t wait.

Och här är resenärerna!!

image228

Me. Snart 21 (kommer firas i Kina), knasig nattmänniska som oroar mig för insekterna i utlandet. Haha.

image229

Josse.

image230

Emelie

image231

Martwa



Okej. Haha, lite roliga kort var ju tvungen att lägga ut. Sorry girls ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0