Underbar helg


Efter mycket velande så bestämde jag mig att följa hjärtat (haha klyscha) och dra ner till Gbg för att träffa honom...
Jag berättade knappt för några att jag skulle åka ner, mest för att jag inte orkade med stressen, men också för att slippa alla frågor. Så det var inget mot Er om nån av underbaringar läser detta : )
Möttes upp på centralen, bjöds på god sallad med lufttorkad skinka mm mm, och somnade till Seinfeld.

På fredan hann jag träffa mor,syster och Sara. Höll på att blåsa bort i vinden (storm + översvämning i centrala gbg om någon missat det haha) och kom rätt sent. (hade lovat att hjälpa till med maten...) Ramlade väl in nån timme innan hans kompisar skulle komma(fatta, träffa kompisarna, 2 killar o hej jag var nervös. Det hjälpte dock med ett glas rött, "Matlagningsvin" haha). Gjorde salladen, men middagen var utsökt! Polarna blev nog impade dom med  ;-)

Kings head (där syrran och Mikael dök upp,trevligt!) + Nef.
 
På lördan var det förfest hos en killkompis till honom, återigen nervös för att träffa fler kompisar, men det gick bra!
Var dessutom en tjej med, skönt faktiskt haha.
(Vi lyckades komma dit vid strax efter åtta, notera då att jag somnade om på em och gick upp halv 7. )
Kellys + Nef. ("nu fan drar vi till Nef och stänger helvetet. haha. klockrent")

På söndan var det mys o slapp o pizza och bara allmänt fint.

Fan.  Det var ju inte så här det skulle bli. Jag ska ju resa. Och inte tänka på sånt här.

Men damn it- du är så fin.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0