En helt galen helg-faktiskt värre än vanligt! Haha

Kvällens kommentar fredag: "Den här kvällen kan sluta var som helst...."
Kvällen kommentar lördag: Se ovanstående....

Fredag. Förfest/fest hos tjejerna, sedan Cactus eftersom man itne var välkommen på Blue Marlin om man inte var inbjuden.  En kollega till mig gjorde bort sig rätt rejält och hela kvällen kändes helt bisarr. Jävla dokusåpa hela denna stan ?!

Lördag. Dags för den omtalade kickoffen a la norskt fylleslag med 350 pers i en stor konferenshall som ägs av en sekt. Det låter bra va?
Iaf,illamående o trött släpade jag mig till busstationen vid 12. Trodde inte jag skulle klarar dan, men efter en liten svacka / snigel-i-lunchen-incident så blev det faktiskt bra. Först lite tråkig info om diverse viktiga personer i koncernen, sedan delades alla in i sina grupper för diverse roliga påhitt. Våran grupp spelade in en musikvideo,andra reklamsnittar,nyheter osv osv. Allt detta spelades senare upp på stora tvskärmar under hela middagen.
Två komiker körde spontanteater.
Kul att se alla från jobbet så uppklädda.Och fulla. haha.
3-rätters middag. underbart! Gratis alkohol,underbart men farligt!
Många skandaler, nog sagt om det.........

Här kommer en underbar bildserie, ngn fick för sig att det skulle tas en massa kort när man skakar på huvudet o ska få fram en effekt av det,trots visar det sig inte riktigt på kortet o särskilt jag o Jossan ser helt.... ja vet inte vad... ut... hahaha

      



Lite mer normala kort kanske? Från bland annat göra-sig-iordning-stugorna & middagen.

               
 

   
    



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0