Fönstershopping(skärmshopping??)


Okejjj!!
Klockan är alldeles för mkt och jag är alldeles för övertrött. Huvudet spränger och jag ska sova strax.
Ändå känns det lite som julafton..

Min blogg ska aldrig aldrig bli en av de tusentals modebloggarna men:

Imorgon släpps t-shirtsen/linnena från H&M´s "Fashion against AIDS"-kampanjen. Jag var inne och kikade på plaggen häromdan och blev tokkär i Rufus Wainwrights linne. Och nu är det bara 7 timmar kvar... Jag ska pallra mig upp ur mina underbara(?) säng och sno åt mig ett ex. ÅÅÅÅÅH.

Och när jag ändå var inne i shoppingtankarnas värld ikväll gick jag in på diverse onlineshopper, som Tjallamalla, Asos mfl. Och inser: Jag saknar att shoppa! Fy fan i helvet vad jag saknar att shoppa. Jag ahr faktiskt varit duktig sen jag kom till Norge. Kanske för att utbudet inte är så stort. Fast ändå, det finns H&M, Vero Moda, Gina Tricot, Lindex å ett par märkesaffärer. Men ändå. Det slåt inte Göteborgs utbud på långa vägar.

Jag skulle kunna tänka mig; en vårjacka i nån fin glad färg, skinnjacka, nya svarta stövlar, vårskor, några jeans, tights i roliga färger, ett par klänninar och massa smycken. En fin Friisväska jag har hört är på rean och solbrillor...Hmmm.. Fan...Varför kom jag att tänka på kläder?Farligt...

Nej nu måste jag försöka sova.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0