Haha. Tuva!!


Så heter den tydligen, stormen alltså.
Oj vad jag saknar min Tuva! (Min katt för er som inte vet...)
Bara en vecka kvar nu, sen får jag träffa henne, syrran,mamma och kompisarna igen!

Det är inte bara Sverige det har blåst i idag! Färjorna till Strömstad är inställda, så just nu vet vi inte om Martwa kommer kunna åka över till Sv. för att fixa nytt pass som behövs för att vi ska kunna fixa visumen. Och det börjar bli lite bråttom nu.............

Jag är så sjukt taggad inför imorgon! Elin och Fridas sista utekväll(uff vad det kommer bli tomt på jobbet utan dom...)och det ska vara galatema hemma hos dom!

(Fan! Kom i skrivande stund på att jag glömt min shoppingpåse på jobbet.)

Klänningen jag hittade på stan idag är dock inte så mkt gala, men jag är supernöjd med den! En knallgrön klänning i tröjmodell med huva och dragkedja hela vägen. Lovely.

Måste tipsa om en skiva jag köpte för ca 2 år sen. Regina Lund. Jag hade massa fördomar mot henne men föll pladask för titeln; "Förlåt. Nej, jag menar aj." Poesi på skiva. Och alltihop kompanjerat av Thåström. Jag som verkligen gillar poesi (även om jag absolut inte läst alls mycket utan bara litegrann) älskade skivan!
Öppet, rakt, och vackert. Men väldigt sorgligt. Rekommenderas!!



//S

Kommentarer
Postat av: karin

puss på dig! kommer du till götet nästa helg?

2008-01-31 @ 23:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0