I väntan på tid att berätta om London!



1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut.
Flyttade till grannlandet
2. Höll du några av dina nyårslöften?
Gav nog inga förra året vad jag minns...
3. Vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?
1a augusti.
4. Varför?
Det var då jag styrde kosan till Norge.
5. Vad var din största framgång 2007?
Tog tag i mig själv+fick jobbet i Norge.
6. Dog någon som stod dig nära?
Farmor.
7. Bästa köpet?
Oj... Min beige/bruna Friisväska
8. Vad spenderade du mest pengar på?
Kläder!
9. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Mycket
10. Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2007?
Amy Winehouse- Rehab
Kent-Ingenting
Winnerbäck feat Miss Li- Om du lämnade mig nu
Timbaland-The way I are
Rihanna-Umbrella
Sahara Hotnights. Cheek to cheek
Snow Patrol- Chasing cars
mfl!
11. Vad önskar du att du gjort mer?
Sparat mer pengar(augusti och framåt)
12. Vad önskar du att du gjort mindre?
 
Ältat
13. Hur tillbringade du julen?
I Göteborg med mamma och syster.
14. Blev du kär i år?
Nja,inte lär direkt. Men föräskad.
15. Favoritprogram på TV?
Greys Anatomy mfl. Har faktiskt inte tittat på alls mkt tv i år.
16. Bästa boken du läste i år?
Samtal med gud, en riktigt djup bok.
17. Årets film?
Darling
18. Vad gjorde du på din födelsedag 2007?
Pappa och hela familjen kom ner till Ggb för att fira mig, med mat och champagna hemma i min o Jonathans lägenhet. Sen kom mamma och syster och några vänner till familjen. Och på kvällen gick jag och några kompisar till Heaven 23 och drack drinkar. (Sen får jag itne glömma att nämna den udnerbara födelsedagsfirningen av mamma och syrran några dagar innan, en hel överraskningsdag!!)
19. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?
Ja säkert mycket. Fast det som hänt har hänt!Och det som inte hänt kan hända en annan gång!
20. Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
Väldigt varierande. Blev helt såld på tight och klänning/lång tröja.
21. Vad fick dig att må bra?
Mina nära och kära och flytten.

22.Vilka länder besökte du under 2007?
Sverige,Norge och England.
23.Hur tillbringade du din semester under året?
Hemma i Göteborg, ett par dagar nere på sommarstället i Hällevik och sista delen av sommaren i Sandefjord fast då var ag ju inte ledig.

24.Om du fått nya vänner under 2007, vem/vilka har svetsat sej fast hos dej?
Hela det goa tjejgänget jag träffat i Norge!!

25.Hur ska du fira in det nya året?
Redan infirat, i London!!

26. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år
Nej men Rebecka blev gravid för andra gången=)
28. Har du varit sjuk eller skadat dig?
Både och.
29. Vem saknade du?
Mormor.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0