Spana in.......


det här mamma!! Din dotter har stickat sin första mössa ; )



Haha,okej den kanske blev lite, mycket lång, men jag är stolt!

Två killar från Gävle (jag registrerar inte längre namnen på folk i kollektivet om dom bott här mindre än en månad, det är sjukt mkt folk som kommer och går!) flyttade ut häromdan. Spanade in rummet idag och hittade en ful byrå i plast, men ändå; en byrå!
Så jag skänkte min TV jag fick av Olle till Johan och placerade mitt fynd ovanpå min tvbänk(?) och här är resultatet:



Nu slipper jag alltså förvara underkläder mm i bananlådor under sängen!!
(Jag har lärt mig uppskatta det lilla här i livet av att bo såhär haha)

Så var helgen slut.

Anna&Lisas födelsedagsfest/Malin&Maries avskedsfest i fredags.
Jag,Jossan&Martwa startade kvällen med en uuuutsökt middag:

 

Tacopaj (a la speciale med glutenfri pajbotten och vegfärs!) Jag måste sno receptet av Jossan, farligt god!

Och efterrätten, en av mina absoluta favoriter,har inte ätit den på åratal!:



Sen fixade Martwa drinkar!:

 

Norsk voda + hallon + Sprite


Å sen begav vi oss iväg till festen med Annas present!



Dan efter(alltså igår) var det traditionellt bakishäng hos tjejerna.
Jag köpte en Calzone som pizzamannen fick för sig att forma som en fisk. Och så fick jag en gratisbiljett till färjan också.



(den var godare än vad den såg ut.)

Ciao!



 

Kommentarer
Postat av: Morsan

Hello Darling! Mössan var ju ursnygg, va duktig du är. Å, så undrar jag om det verkligen var gratisbiljetten som var god???Kramar

2008-01-28 @ 21:13:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0