300708


Vad har hænt sista dagarna?

-Min ipod klickade totalt och nu har jag endast kvar 1000 låtar av de 30 gigen......
- Lyckades att bli inlåst på båten på væg in till stan.
- Fick løn från Komplett : 0,01 kronor. Iofs skulle jag inte ha ngt alls eftersom jag inte jobbar dær længre,men wtf??
- Har børjat skriva lite nattpoesi igen.
- Vænt på dygnet
- Vart med på førsta stængningen på jobbet,klar 22,20,missade båten och fick sitta 50 min på Aker Brygge o gøra nada.
- Blivit læmnad ensam i huset,pappa och resten drog till sommarstællet idag,buhu. (Men snart kommer mamma:) )
- Fått lyckorus efter att sett de nya artisterna som e klara før WoW.
(De jag absolut inte får missa ær: Håkan, Neil young, Lykke Li, Familjen, Chords, BD, Kristofer Åstrøm, Timbuk, Fpur tet, hederos/hellberg, Sigur Ros, Nerd, Caesars, ose Gonzales, Kelis, Looptroop, Lil Kim...oj.. jag ska hinna se alla plus de andra med, jag lovar!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0