Deli De Luca och VM gör mig pank.


Tror jag iaf, har inte vågat kolla mitt saldo på kontot sen jag fick lön. Haha.

Tur att DDL inte finns i Sverige, de har alldeles för mkt gott o finns överallt, så det är oftast där jag köpter varm choklad på morgonen, lunch på jobbet, nåt på vägen hem, och fyllekäk........

Det här e de mesta av de jag fått hem från jobbet, nu när jag tog kort på det verkade det inte så mkt längre, men jag köpte lite mer idag(bla världens mysigaste tröja) och sen har jag ju bara jobbat där 2 veckor.....
Inte världens bästa bilder! Hade tänkt ta på mig det o fota i spegeln, men det var för mörkt.

   

     
Hahaha. Underbara kort alltså. De på sidorna ser inte kloka ut, jättefina på dock!

  
Samma där! Är lite kär i skjortklänningen i mitten.


Favvotröjan numera!!


Å Delic De Luca.... Ni som känner mig vet att jag e galen i choklad. De har alltså typ 20 sorters tårtbitar, oreo dreamcake, och 5våningars chokladkaka, krokant och karamelltårta, moussetårta som smakar kahlua... U name it.

 
(Bilder snodda från www.delideluca.no, jag gör ju reklam för dom så det borde inte va nåt problem ;) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0