Fin dag,


Sommarvärme sent in på kvällen, rosèvin, god tapas och chokladefterrätt med fem fina tjejer påGrunelöckas Delicatessen. Det är lustigt hur mycket ens humör kan svänga från dag till dag.
Jag är så trött att...jag vet inte vad...och det bästa är att jag ska få sova till kl 12.30 imon. Helt underbart.

Men först ska jag kika lite i några diktböcker, för vem tror ni har blivit tillfrågad att läsa upp en egenvald dikt på kusinens bröllop? (På svenska. I kyrkan. I Frankrike. 250 gäster,varav 200 fransmän.)
Sofi-tjejen med världens största scenskräck.


Kommentarer
Postat av: kaka

Oj vad roligt! Säg till om du behöver idéer. Kramk

2008-07-25 @ 21:09:09
URL: http://umbilicus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0