Från ett fönster med utsikt över byyyyn

Jag orkar inte tänka på allt jag skriver här längre för att han kanske läser det här nån gång. (Vilket jag nu för tiden tvivlar på). Jag mår rätt bajs. Eller nja, när jag skrev i mitt anteckningsblock på väg hem fr Sverige gjorde jag det, just nu mår jag bra.Det går väldigt mkt upp och ner. Jag är ledsen. Men det också e bättre just nu. Men alla låtar på ipoden påminner om honom, banden jag längtar mest efter på WoW har han antingen fått mig att börja lyssna på eller så vet jag att båda gillar dom. Och jag e rädd att hela festivalen kommer pajas för att han kanske kommer va där me sin nya tjej. Och nej jag tänker inte skaffa nån ny för att slippa tänka på det, jag har mina sätt att ta ut det på.

Hemma hos Linn, där jag har sovit två nätter senaste dagarna. En av nackdelarna med att bo ute hos pappa e ju att sista båten går så tidigt.... Iaf, hon bor i ett stort kollektiv mitt i stan, tjejerna hon delar rum me e supergoa och resten verkar också trevliga. Men ja, typsika kollektivmänniskor, arbetslösa och pårökta typ. Hahaha.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0