2008-07-19


Jag är hemma i Götet! Åkte ner för att överraska mor, syster och några kompisar. Det utlovades regn hela helgen men är finfint för det mesta.
Igår tog jag och Mogge en promenad och kollade på hans lägenhet han ska flytta in i om 2 veckor! Sedan fika och allmänt häng med syster i Majorna. På kvällen blev det utgång med massa folk på Vasastan. Trevligt, jag blir lika chockad varje gång jag bestället i baren i Sverige nu, 25 kr glaset för vitt vin, om man jämför med typ det tredubbla i Norge. Detta resulterar iaf för det mesta att jag....dricker det tredubbla.. Haha. Ikväll blir det fest hos Helena, hoppas på en ganska lugn kväll...?!
Förresten teleterrade någon mig igår. Fick ett tjugotal samtal från privat nummer,.det började vid 20 typ och höll på till mitt i natten. De gånger jag svarade sa personen ingenting, och så fick jag meddelanden på min telesvarare med snuttar ur Kents 747 och nån fin Håkanlåt....Vad fan! Det sjuka e ju att det måste vara nån som vet att jag e i Sverige, för personen lär ju inte ringa och kolla varje dag omjag kanske har det numret igån`g?Det värsta e ju att jag inte kan släppa sånt här,jag kommer grubbla ihjäl mig,hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0