Tonight....



...togs biooskulden i Norge! Mamma Mia i sällskap av Monica och en kompis till henne.
Såg musikalen i Gbg förra våren, och filmen var faktiskt bra!
Mellan jobbet och bion hann jag med att hänga i en park med en kille som visade mig hur man skrämmer bort störande fåglar genom att själv imitera en större fågel. Haha, fan vad kul det såg ut.

Imorn blir det stryka-saker-från-listan dag + sol och bad här ute på halvön.

(Förresten. Är det ett tecken på att man bor på landet när folk man ser ibland på bussen börjar hälsa på en?!)

(På måndag kommer chefen tillbaka efter sin semester och jag är lite nervös att hon ska tycka att jag inte lärt mig så mkt som hon hade räknat med osv. Men det blir nog bra.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0