Ibland tror jag inte livet kan bli bättre


Vilken helg!
I fredags var det ju Sveriges alldeles egna dag( som dock inte firas lika mycket som här i Norge).


Martwa med den sena inflyttningspresenten

Vi cyklade hem till Kristian för att titta på hans nya lägenhet och äta jordgubbstårta.


Em, Martwa (som inte ville va med på bild) och Maria


Emelie blev inte gift! Ingen av oss andra heller......


Gissa färg på min bh? HAHA


Efter en kall cykelfärd hem blev det förfest & balkonghäng.


Och självklart dans på BM


Igår var lätt en av de bästa dagarna nånsin i Sandefjord! Vill ni veta varför? :)


Jag,Martwa,Jossan,Emelie,Kristian,Örjan & Katrine åkte ut till Natholmen.


Örjan ser ut som han blir hämtad av The Big Man, Jesus. The Light. Halleluja.


Några gick iväg å fiskade krabbor.


Sedan kom DJ-Lasse förbi med nyfiskade krabbor. Nu snackar vi!


Me


Vå åt kycklingspett, quinoasallad med saffran&fetaost och aubergine.


Jossan&jag.


Snyggt hopp av mig (till höger),men Örjan jagade faktiskt i oss.


Örjan


Sen kollade vi på soilnedgången...



Koka krabbor.



Kom hem vid 12, däckade direkt och försov mig idag. Hade tänkt jobba över idag, men jag ska ut och sola med Maria istället.


Kramochkärlek




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0