Läser du fortfarande min blogg?


Uff, jag är sjuk och sentimental och har kramabstinens.

Legat som ett kolli i min säng med hög feber i tre dagar, fjärde medicinkuren för i år, denna gång för halsinflammation. Yes. Febern är borta idag och har ersatts av ett illamående utan dess like. Jag kanske inte älskar mitt jobb men sista veckan hade vart kul å få jobba, fått säga hej då till alla osv. Vi tjejer skulle käkat på grekrestaurangen igår och kollat på Sex and the city-filmen idag, middagen blev inställd och nu e de andra på bion och jag ligger i soffan.

Måste promenera tillbaks till läkaren ikväll, hon ville kontrollera så min sänka gått ner.
Och imorgon måste jag promenera till jobebt för att ha "sista mötet" med cheferna.
Hoppas dom har mitt arbetsintyg klart! Märkte ju häromdan att jag lyckats slarva bort det från hemtjänsten. Tror det ligger nånstans bland alla mina papper antingen här, hos pappa i Oslo eller på min vind i Göteborg.

Fick mail från lägenhetsbyte.se idag, alla parter i ett triangelbyte jag tackat ja till hade varit positiva, det handlar för min del om en liten etta med balkong på eklandavägen, med badkar och billig hyra. Typiskt att jag inte flyttar hem förren om 3,5 mnd!!

Att jag har varit sjuk har inneburit att jag inte hunnit kolla jobb,inte hunnit packa, flyttändra eller gjort alla andra viktiga saker som skulle hinnas med innan flytten. Puh. Blir stressad som vanligt.



Kommentarer
Postat av: elina

tänker på dej<3

2008-06-14 @ 13:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0