Lördagskos!

Igår var det dags för jobbfest!

Efter att jag hade jobbat till 16 och fixat iordning mig hos B så åkte vi till M för lite förfest

När klockan närmade sig 19 tryckte vi in oss sex tjejer+M´s pojkvän i bilen och åkte mot stan för att jobba den sista timman.(så att de som jobbade sent skulle hinna göra sig iordning)

Klockan åtta åkte kunderna ut, musiken höjdes och vi hoppade av glädje!

Här är mitt goa jobbgäng (några saknas dock.)

Sen var det dags för Plaza, skumpa, middag, SurferRosa och dans.

En lyckad lördag.

En lyckad helg.

(Och i vanlig iorning när jag ska börja 8 dagen efter och klockan närmar sig tolv så är jag fortsatt vaken. Natti)



Kommentarer
Postat av: josse

hahah o jag som börjar 6 denna vecka va uppe te halv tolv igår.. otroligt smart drag nu känner jag;) you know what I mean.. puss!

2008-11-10 @ 05:29:24
URL: http://poopie.blogg.se.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0