Sky phenomenon


Efter jobbet idag drog jag och Bente ut på en shoppingrunda efter smink till mig. Hon har extrem koll på ALLT sånt (eller så är alla tjejer så duktiga på det utom jag...), och jag behövde verkligen lite tips, råd och nya produkter. Förutom sminket köpte jag även en ansiktstvätt + ansiktskräm+peeling. Jag har slarvat så sjukt mkt sista tiden och bara tvättat av sminket med vanlig tvål o aldrig smort in mig sen vilket har resulterat i att min hud fuckat upp sig rejält.

Väl hemma skulle jag betala in den svenska hyran och vad händer då! Jo kortfanskapet funkar inte precis som förra månaden. Då påstod Nordea att det var mitt kort som var förstörd och efter mkt övertalning fick jag dom att skicka ut ett nytt kort till min svenska adress(som sara sedan fick skicka vidare hit) och inte det förbannade kollektivet/numera flyktinganläggningen i Sandefjord! Gaah! Dock var den första tjejen jag snackade med asgullig och förde över pengar till min hyresvärd ändå. Men nu funkar alltså inte det nya kortet. Alltså är det bankdosan det är fel på. Varför tog dom bort engångskoderna?!?! Då funkade allt så bra....
Håller tummarna för att de kan fixa in hyran även denna månaden o sen skicka hem en ny dosa till mig..

Just nu lyssnar jag på musik och försöker ignorera kaoset omkring mig. Jag försöker packa!
Jag som inte ens vet vad jag vill om 5 min ska bestämma vad jag ska ha på mig för flera dagar framöver. Det går sådär. Jag har ju ny regel, bara packa en outfit per dag. Vilket inte gör det lättare precis...

Mm, ska alltså till Sandefjord på lördag, efter Martwas 20årsfest på fredag.
Vem hade trott att jag skulle träffa en norrman en månad innan jag skulle flytta hem till Sverige?!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0