Tisdagar=pissdagar


Jag måste vända denna trenden!! Sista tiden har måndagar slutat vara hatdag. Men det är stor skillnad på att hata veckans första dag(för att helgen är slut och allt det där) och att förvandlas till ett monster på tisdagar.
Det har säkert mest att göra med att det är då jag har stängvakt på jobbet(tråkigaste passet) men de måste vara pyskiskt också. Så med det i huvudet när jag åkte in till jobbet idag bestämde jag mig för att försöka vara positiv!
Vilket gick bra ungefär en timme. Som kändes som en evighet (ni förstår tisdagstiden är en tid i sitt eget slag). Sedan kände jag det i kroppen, så där man (eller iaf jag) känner när jag har riktig hemsk PMS. ALLT är fel. ALLA är idioter.
Jag gick och morrade efter kunder, suckade i smyg,var säkert mindre hjälpsam, fick huvudvärk, all musik som spelades var fel, osv osv. Det slutade med att jag övertalade Beate att ta min sista timma.
Superskönt!
(Låt oss för stunden glömma att det innebär att jag ska jobba 13.30 till ca 22.30 på tors istället för till 21....)

Nu är klockan som vanligt alldeles för mkt och jag ska krypa till sängs.
Men har fastnat bland alla bloggar, blev lite besviken när jag hittade detta hos Gynning:
(Jag vet,"vad trodde du då", "hon kan inte ta ansvar för alla" och BLA BLA. FUCK IT. Förutom patetiska mig då,hur gamla tror ni tjejerna som läser hennes blogg är?! Precis. Tar man åt sig då? JA.


http://www.stureplan.se/frame.php?main=http://blogg.stureplan.se/gynning/?menu=3
(för de lata, klicka här)

//S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0