Updates från jobbet

Hej!
Kaoooos på jobbet,en sjuk idag igen och vælidigt mkt att gøra. Just nu tål jag inte stress,jag springer runt som en galen høna snarare æn att gøra någon nytta.
Martwa kom in och sa hej før ngn timme sen, gav mig massa kramar och två bitar choklad. Hon vet hur jag ska tas:)
Hon ær værsta stålkvinnan och har denna veckan jobbat på dagtid och gått truckkurs på eftermiddagarna/kvællarna o dessutom hunnit med en konsert. Nu har hon sitt truckkort o jag e stolt.
Min syster klarade med glans sin opponering nu i veckan o allt som hør till, æven det gør mig så stolt!
Ni ær bæst!
Vad har hænt mig i veckan då?
Jooo:
Fick hæromdan reda på att jag har brist på jærn och folsyra, kan ju førklara min extrema trøtthet som smugit sig på mer o mer hela høsten. DOCK kom inte brevet fram till mig,utan jag fick svaret av en grinig receptionist som visst inte tænkte skicka ut ett nytt brev. Kom just på att jag faktiskt behøver veta hur stor brsit jag har och vad før tabletter o i vilken mængd jag ska ta de, inte bara springa o køpa på chansning. Så jag får stå ut med min trøtthet tills næsta vecka. (Denna veckan har den seriøst blivit outhærdlig,det enda jag orkar ær att sova och jobba och knappt det. Uff, det ær inte så jag ær van att vara!

Jag har pause nu, och førsøker att stressa ner utan att somna vilket ær en ganska omøjlig kombination.

Kommentarer
Postat av: elina

hej gumman. det e jag elina:) tänker på dej! försökte nå dej för ett tag sen men du e inte den lättaste o få tag i som sagt.

ring mej gärna nån dag! lr så försöker jag.

stor kram, elina

2008-11-13 @ 23:30:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0