Ja se det snøar....


Gick upp strax efter sex som vanligt och møts av snø. Massa snø. Helvetes jævla snø.
Ær det inte lite tidigt eller ær det jag som førtrængt de sista åren?
Værldens søtaste och klantigaste Josse børjade sin fødelsedag bra genom att krocka. Haha. Inte kul så, men ingen skadades,då får man skratta lite...Klantfia! <3

Nær jag kom hem hade jag fått paket!
Från ænnu en søt væn som skickade mitt ælskade armband jag velat ha sen jag lånade det av Linn i somras.
Tack tack tack søta du!

Spelade låtar på shuffle på vægen hem från jobbet och så kom "Bitter Sweet Symphony" på. Den låten gjorde mig alltid lite smådeppig førut, eller de va iaf en typisk sån låt jag alltid spelade nær ja va lite nere...
På min kusins brøllop i Frankrike nu i september så spelade de två låtar under rådhusgrejjen.
Først temat till filmen "The Piano" (som pappa alltid brukade spela før mig førut o som ja ælskar..) medan alla papper skrevs under och sen nær det var klart sætts just Bitter Sweet Symphony på och de læmnar salen arm i arm. Så himla optippat på brøllop, inte værldens vanligaste låtar på såna tillfællen.
Men så himla Kristina.
Å så himla fint.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0