Att känna sig dum mitt i natten


Lät mina nattuggleinstinkter komma fram igår och var var vaken till fyra. Satt och googlade allt möjligt, kollade bilder, lyssnade på musik (massa ny sådan efter kvällen i Martwas nya lya). Hittade en gammal bild på Stureplan.se (anar inte hur jag kom in på just den) på en riktig Stureplansbimbo. Superblonderad, silikonbröst (+läppar) osv. Googlade människan och slog vad med mig själv att hon var nån form av glamourmodell. Det som kommer upp är en artikel från Aftonbladet förra året där det står om hennes död av en mystisk hjärnsjukdom.

Jag som bara ville skratta lite åt det uppenbara kände mig plötsligt väldig dum. Oj.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0