Det har blivit höst.

Amsterdam var galet, bilder kommer!
Lite sömn, mycket festande,fönstershopping/shopping (massa 2nd hand-affärer och marknader), flera timmars promenader per dag,god mat (men stark!) och massa festande. Vi bodde i ett 20bäddsrum med två grupper svenskar och två grupper spanjorer(om jag förstod det rätt) och det hela blev något slags Sverige mot Spanienkrig pga våra olika dygnsrytmer. Vi ville bara döda dom och tvärt om. Typ. Gosh,jag e för trött för att skriva. Mest av allt borde jag packa inför Franrike, det e trots allt bara 1,5 dygn tills vi åker. Men jag ska inte klaga:)
Jag kommer saknar resandet, locket i öronen efter flygresorna, alla intryck och kulturer. Josse kom fram till att vi hunnit med sjukt många huvudstäder i år: London, Moskva, Ulanbator, Beijing, Bangkok, Amsterdam och nu snart Paris.

Igår kväll fick jag ett otäckt astmanfall på båten hem. Det inträffar ungefär en gång per år (som tur e har jag ändå alltid med mig medicinerna) och varje gång får jag dödsångest. Jag tror verkligen att jag ska dö. Och varje gång tänker jag "Om jag överlever detta ska jag aldrig mer röka": Och lik förbannat fortsätter jag. Jag blir rädd för mig själv, när ska jag ta mig i kragen och faktiskt sluta med skiten? ..... Kyla + förkylning = astmaanfall. Det e ju samma sak varje år....

Just det. Jag är förkyld igen!

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0