Min roliga dag

(Visst ær det kul nær man skrivit ett helt inlægg, trycker på fel knapp och så får man børja om igen?)

Innan jobbet sov jag alldeles før længe (jag måste sluta med dær, att bara sova jobba sova jobba gør mig helt væck, fast jag har faktiskt varit sliten sista dagarna så sømn behøvdes....) och med ljudet på mobilen kvar ifall Nordea skulle ringa. Vilket de såklart inte gjorde....

På jobbet var chefen tillbaka (jag hade visst missuppfattat det dær med att hon skulle komma tillbaks igår) och AC:n fungerade inte, vilket innebar att jag drack hur mkt vatten som helst och mindes dagarna i klibbiga Thailand...

Efter jobbet log jag åt en trendig Oslosvensk på t-banan som berættade om staden før sina nyinflyttade/på besøks - vænner. Aoutch, låter jag också så besserwissig?? (Fint ord,haha). "Asså Majorstuen ær en ritkigt knytpunkt, och Grunnerløkka e soft, lite som Søder i Sthlm." Hahaha.

Hemma bokade jag flygbussbiljetter. (Kl 4.30 på torsdag morgon børjar vår færd mot Amsterdam! Wiee!)
Och så tømde jag diskmaskinen och fyllde den på nytt, vilket jag gør allt før sællan. Førlåt! Det krævs mer jobb æn man tror før att hålla igång ett hem.....

Nu ska jag førsøka dunsta i sæng, ska upp om knappt sju timmar.....

Dagens insikt : Jag blir helt søndercharmad av killar med långt hår (på rætt sætt!) och bohemstil.

Å så en liten låt før att avsluta det hela!




(ljudet på pappas dator verkar inte fungera,men jag hoppas det blev rætt låt!)

Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0