Snö.Snö.Sommarsnö?

 

              Trots att jag alltid springer, är jag där du hör mig                            
                          Om du inte hör mig, om du inte gör
                  Så ska jag sjunga för dig, precis så du hör


                Hur länge, tror du att längtan kan växa, växa?                           
                                              Om vi förgör
                                     Hur länge, hur länge?
                   Sommaren har gömt, sommaren har gömt


                                     Men jag har inte glömt                                               
                                        Jag, jag älskar dig
                                         Så högt så du hör
                                              Om det är så


Om en månad är det två år sen mormor försvann, och jag saknar henne ngt oerhört.

(Foto: jag för länge sen.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0