Det hær med tid....

Hade massa planer før idag. Efter jobbet hade jag tænkt hinna hem å hæmta ikeakassen med klæder som skulle till Fretex, læmna den innan butiken stængde kl 18, sola, træna, handla mat med Peter å stæda...
Men!blev lite sen från jobbet, stannade inom en butik och så var det tågførseningar så jag var inte i stan førren strax innan sex, hann iaf sola men inget annat.
Som tur ær så ær P en ængel och har lovat att gå førbi med Fretexkassen imorn OCH stæda ikvæll <3
Træna får jag helt enkelt gøra i mitt næsta liv!
Nu- Rema 1000 å snart ett vælfyllt kylskåp..Mmmmm!
Imorn kommer finaste finolinSara hit, 1a gången før henne i Norge så jag hoppas solen håller i sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0