Ett år

Nu förstår jag lite grejjen med att ha en blogg, iaf för min egen del. Har letat fram lite bilder från senaste året för att summera ihop vad som hänt, men kommer ihåg långt ifrån allt. Sommarn minns jag bra, det brukar jag göra, men våren och hösten...hmmmm... Är det inte lite för tidigt att få dåligt minne?!?!





17e mai firades i Slottsparken. Jag stoltserade med norska flaggan, det dracks rosèvin, JOsse var brunhårig, Martwa var hemma i Svea men Jossan o John o Evelina va där. Och Peter och massa sandefjordare. Kvällen avslutades i Cubaparken där bla Promoe spelade.

Jag o P åkte till Lofoten med två kompisar. Underbar vecka!

Vi promerade massa, bland annat en bit upp på detta berget.

Vi paddlade kanot.

Badade i elvagradigt vatten(eller tretton,minns inte helt men kallt va det!)

Jag hade surfpremiär!

På allhelgona åkte jag, mamma & min kära syster till Orust å såg Nationalteatern.

Jag var hemma en del i Göteborg, utekvällarna kunde sluta såhär.

Oslo Citys årliga julbord.

Nyårsafton <3

.....................................................................


Sen hände det ju en massa annat också!

* Jag blev moster till världens sötaste flicka den 28e december!

* Blev assisterande butikschef på VM i somras, var det i ca 6 månader innan jag sa upp mig för nya äventyr!

* Slutade röka den 25e mars i år! Är numera en stolt snusare som ska tillåta mig själv att feströka nång gång ibland.

* Hoppade fallskärm!!

* Sa upp kontraktet på min gamla lägenhet i Gbg.

Å säkert en massa till, men det får duga för nu!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0