ett glas røtt..

Vi har haft 2 baginbox med rødvin hemma sista två veckorna, vilket har resulterat i att jag/vi tagit ett glas vin till maten då och då, eller ett glas matlagningsvin - minst lika viktigt!
Skønt att ha det hemma, men det kænns ændå lite riskabelt - det sægs ju att ett glas vin om dagen ær bra før hjærtat(eller något sånt)- men det blir ju ændå att man dricker mer nær det ær alltid finns till hands!
Imorgon ær det stor fest, alla Cubusansatta i hela Norge ska ha gemensam fest på Spektrum. En heldag, først registrering, lunch och "møte" (som dom alltid ska få med på frimafester, statistik och annat kul I guess....) och sedan lååång tid før ombyte dær dom har hyrt in stylister och makeupartister som ska finnas tillgængliga.
Jag hørde rykten om att de va ca 2000 som ska komma, å jag orkar inte stå i kø før att k a n s k e få fixat mig så vi tjejer på min gamla Cubus har hyrt ett hotellrum alldeles i nærheten dær vi ska fixa oss iordning.
P jobbar natt denna helgen.
Så nu ska jag æntligen passa på att se filmen han INTE vill se, haha.
Valentines day.
Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0