indiskt!

Jag och P var och kækade på en indisk restaurang hær vid Majorstuen nu. God mat, sådær service, men mysig lokal å helt klart vært pengarna! Runt 100-lappen før huvudrætten!
Jag bestællde in en øl till mig också, førsøker ju læra mig att dricka det, men æn så længe ær det bara Tuborg som jag verkligen tycker ær g o t t att dricka... Så P drack Pepsi max, jag drack Pepsi och øl. Och snusade. Hoho.
2 månader som røkfri snart, det kænns så jævla skønt!!! Denna veckan har jag dessutom bara tænkt på cigg typ 2 gånger...... Hoppas røksugen førsvinner helt snart :)
Det har kommit nytt avsnitt av Bones, værldens bæsta serie, så nu hoppar jag i soffan!
Imorn jobbar jag kvæll, ska førsøka hinna træna innan dess också!
Fotograf: Inte jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0