dä änna värker lite i mett hövve va

Puh!
Jag trodde nästan att jag varken skulle komma på eller av spårvagnen i rusningstrafiken med alla mina påsar men det gick! Ett par tusenlappar fattigare men glad att jag hittade så fina julklappar(hoppas alla blir nöjda också, haha).
Jag ska bara köpa några mer till mamsen och Peter, sen e det klart!
Och i princip allt handlades på personalkortet, tur det för annars hade jag verkligen inte haft råd :)
Dessutom har jag lyckats köpa födelsedagspresenter till både min storasyster och hennes dotter som fyller i mellandagarna/januari!

I paketet från min syster låg en chokladkalender, ett tidningsurklipp med Håkan och ett fint kort! Tack <3 Och när jag kom hem från stan hade jag fått ett brev från mamma också, en muminadventskalender. Å så har Peter fått en av mig så nu har vi det fint! Ska bara se till att få upp dom två julstjärnorna också, så typiskt mig att hämta upp jullådan men aldrig slutföra det. Imorn hoppas jag på!
På tal om det så borde jag kila ner i källarn med banankartongen!
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0