Hoho i stugan!

Skulle handla klart de allra sista inför jul efter jobbet vilket gick sådär, men jag hittade två saker till mig själv. Försöker att inte handla så mycket till mig själv precis innan jul, men smyckesskrinet ville inte bli kvarlämnat i butiken (och var dessutom på rea, halva priset!). Och ringen.. Åååh! Den liknar min gamla älsklingsring från H&M som jag lyckades tappa bort nån gång i år. Lite dyrare dock, så ska vara rädd om den!
Det var en evighet sen jag träffade Josse, ska dricka vin me henne och en bekant imorn, nu får jag fan se till att inta banga eller vara för trött! Å köpa vin, åååh rödvin, det förtjänar jag efter allt jobb sista tiden!
Å på lördag ska Bente och jag och några till åka till Sverige, om hon får hem sin bil från telemark!

Lyssnar på Ani Difranco, älskar "you had time", som Winnerbäck gjort cover på. Å när jag lyssnar vidare på hennes musik så märker jag att "du gamla fria nord" är hennes också! "Tis of thees" heter den.. Bah, hatar när man upptäcker att en bra låt inte är original, även om tolkningen är bra så känns det lite.. Skumt.. Jaja.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0